Powrót na górę
HARMONOGRAM DOWOZÓW I ODWOZÓW UCZNIÓW
W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. ŚWIĘTEJ KINGI W ŻEGOCINIE
OD 02.09.2022 R.
DOWOZY UCZNIÓW:
7.30 – Bełdno (przystanek koło P. Kuski)
7.35 - (przystanek koło P. Pączka)
7.40 - (przystanek koło P. Stokłosy)
ODWOZY UCZNIÓW:
PONIEDZIAŁEK
12.50– Żegocina „Hexe”, Bełdno
15.30- Bełdno (po 8 lekcji)
WTOREK
12.50 – Żegocina „Hexe”, Bełdno
14.30 - Bełdno
ŚRODA
12.50 – Żegocina „Hexe”, Bełdno
14.30 - Bełdno
CZWARTEK
12.50 - Żegocina „Hexe”, Bełdno
14.30 - Bełdno
PIĄTEK
12.50 – Żegocina „Hexe”, Bełdno
14.30 - Bełdno
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Świętej Kingi w Żegocinie informuje, że dowóz uczniów na Mszę św. rozpoczynającą rok szkolny 2022/2023 do Kościoła parafialnego w Żegocinie w dniu 01.09.2022r./czwartek/ będzie odbywał się według następującej kolejności: (odjazdy autobusów spod szkoły 7.20)
Zespół Szkół w Żegocinie: Rajbrot i Bytomsko – 7.30 autobus nr 1
(Dowóz po kościół) Bełdno - 7.30 autobus nr 2
Msza św. o godz. 8.00 - Kościół Parafialny Św. Mikołaja w Żegocinie
Szkoła Podstawowa im. Świętej Kingi w Żegocinie – rozpoczęcie apelem o godz. 8.00 w sali gimnastycznej, potem spotkanie z wychowawcami w klasach:
Dowóz pod szkołę Bełdno - 7.30 (pod Pączkiem)
- 7.35 (koło Kuski)
- 7.40 (koło Stokłosy)
(Dowóz pod kościół)
Szkoła Podstawowa im. Świętego Mikołaja w Bytomsku: 9.20; 9.35 autobus nr1
Szkoła Podstawowa im. Bł. Karoliny Kózkówny w Rozdzielu 9.20; 9.35 autobus nr 2
Msza św. o godz. 10.00 - Kościół Parafialny Św. Mikołaja w Żegocinie
Po Mszy św. odjeżdżają uczniowie z Bełdna (kościół i szkoła) autobus nr 2
uczniowie SP w Bytomsku, następnie uczniowie SP w Rozdzielu autobus nr 1.
Zespół Szkół w Żegocinie: Rajbrot i Bytomsko – odwóz spod szkoły 10.15 autobus nr 1
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 – Zakup nowości wydawniczych
Priorytet 1 – Poprawa oferty bibliotek szkolnych– Zakup i zdalny dostęp do nowości wydawniczych Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025 został stworzony z myślą o wzmocnieniu aktywności czytelniczej w bibliotekach szkolnych poprzez kreowanie wzrostu liczby wypożyczanych publikacji oraz wzrostu liczby czytelników bibliotek.